Hafta Sonu Alışverişimiz

By | 10/26/2015 23 comments

Merhabalar!
Bugün sizlerle ilk defa kıyafet alışverişimizi paylaşıyoruz ve bu tür paylaşımlara devam edeceğiz. Umarım beğenirsiniz! 
Yorumlarınızı dört gözle bekliyoruz! 
 Sevgiler..



Bu montu Zara'dan bayılarak aldık.Kumaşı kaşe, ilik yerleri deri ve kapşonu yumuşacık tüylü. Fiyatı 470 TL.






Uzun zamandır bu tarzda yırtıksız sade bir kot arıyorduk.Ve arayışımız Mavi sayesinde son buldu.Bu kot inanılmaz yumuşak ve rahat.Beli ne çok yüksek ne de çok düşük. Bu kotun modelinin adı Serena. Fiyatı ise 170 TL.




Deri fermuarlı bu pantolonu da Zara'dan aldık.İçi polar formda olduğu için sıcacık tutuyor.Derisi de çok yumuşak.Eğer beğendiyseniz biran önce alın deriz çünkü geldiğinde hemen bitiyor:) Fiyatı 150 TL.



Forever New'ın gömleklerinin harika olduğunu söylememize gerek yoktur:) Pembe olanın rengine bayıldık.Fiyatı 100 TL.Mor vişne çürüğü gibi olanı ise harika bir model.Önü dökümlü,arkası uzun ve içinde kendi bluzu dikiliç Fiyatı 130 TL.İkiside kırışmıyor ve dokuları çok güzel.
Bu kemer Stradivarius'tan. İsterseniz bele isterseniz gömleklerin kabanların üstüne takabilirsiniz.Çok kullanışlı her forma uygun.Fiyatı ise 20 TL.
Önceki Kayıt Ana Sayfa

23 yorum:

  1. Montu ve deri pantolonu çok beğendim. İyi günlerde giyilsin :)

    YanıtlaSil
  2. bende bayıldımmmmm. alışverişle ilgili daha çok paylaşım bekliyoruz. vazgeçemediğim markaların hemen hemen hepsinden alışveriş yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiz çok sevindik beğenmenize:)

      Sil
  3. Mont cok basarili, güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir alışveriş olmuş, güle güle giyin kızlar ;) Takipteyim ben de...

    YanıtlaSil
  5. İlk olarak siteniz çok güzel.sitenize destek olmak isterim benimde eğitim amaçlı sitem var reklam takası yada dost siteler bölümüne sizi ekleyebilirim eğer isterseniz iletşim için:ysn34ysn34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Such pretty pieces! I especially love the berry/purple'ish blouse! It's stunning <3
    So stylish!
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  7. Wow this coat by Zara is so pretty!! (:
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın çok hoş hepsi de

    YanıtlaSil
  9. Deri fermuarlı Zara'dan aldığınız pantolonu çok beğendim. Forever New gömlekleride bir harika doğrusu.

    www.kadinveblog.com/

    YanıtlaSil
  10. Güzel seçimler, güle güle kullanın :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar blog keşif etkinliği nedir bilgi verirseniz çok sevinirim

      Sil
  11. deri pantalona bayıldım:) ben yeni blog açtım takibe alır ve yorum yaparsan çok sevinirim yorumların benim için çok önemli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. blogunuz harika,takipteyim bana da beklerim!
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  14. hello dear sir/madam
    I read your blog Hafta Sonu Alışverişimizfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil